logo
Kompleksowe usługi prowadzenia fanpage'a oraz reklam społecznościowych.

Zwiększamy ilość klientów

Docieramy do potencjalnych partnerów biznesowych

Zamieniamy fanów na klientów

Zwiększamy zyski

Tworzymy kampanie reklamowe

Zadzwoń teraz! Napisz!
Czekamy na kontakt:

tel. 695 66 20 19

info@fanpagedlafirmy.pl

62-200 Gniezno, ul. 3 Maja 56

695662019

62-200 Gniezno, ul. 3 Maja 56

Top

Emotikony czyli współczesny sposób na wyrażanie emocji w 21 wieku w internecie.

Emotikony czyli współczesny sposób na wyrażanie emocji w 21 wieku w internecie.

Emotikony w internecie to wirtualna emocjonalność przedstawiana za pomocą kolorowych obrazków które powstały w Japonii, gdzie ciągi znaków zostały zastąpione na jej graficzne odpowiedniki. Emotikony są określane w internecie również jako emoji.
Istnieje kilka teorii na temat pochodzenia słowa emotikon, jedna z nich mówi o połączeniu angielskich słów emotion i console to znaczy wyrażanie emocji za pomocą kosnoli. Druga z nich mówi o połączeniu słów emotion i icon jako wyłącznie ciąg znaków.
W 21 wieku używanie emoji w internecie np. na portalach społecznościowych jest na porządku dziennym, dzięki nim komunikacja staje się bardziej rzeczywista i rozmówca może „poczuć nasze emocje”.
Graficzne odpowiedniki stały się tak oczywiste, że wiadomości które nie zawierają żadnej emotikony są traktowane jako ciężkie do zrozumienia ,a nawet rozmówca może pomyśleć, że jesteśmy w złym humorze.

W aplikacji Messenger like czyli kciuk skierowany w górę jest standardowym emoji na Facebook’u. Administratorzy Facebook’a dali nam możliwość zmiany emoji na jedną z dostępnych emotikon, którą najczęściej używamy. Wysłanie balonika bądź serca na czacie messengera tworzy „magiczną kurtynę” w konwersacji.

Emotikony na serwisach społecznościowych grupowane są według kategorii by ułatwić znalezienie naszego ulubionego emoji. W ostatnim czasie mamy do wyboru 9 rodzajów emotikonek :
• Buźki i ludzie,
• Zwierzęta i natura,
• Jedzenie i napoje,
• Podróże i miejsca,
• Symbole i flagi.
Emotikony można tworzyć za pomocą odpowiedniego kodu będącego ciągiem znaków. Z emoji można korzystać również w wiadomościach ale i też w postach i komentarzach.
Przedstawiam ranking jednych z najbardziej popularnych emotikonek, które są najczęściej wysyłane na Facebook’u. Ranking został przygotowany przez Marka Zuckerberga za pośrednictwem swojego profilu na Facebook’u

Share